Summer favourites

S obzirom na to da se leto bliži kraju, rešila sam da vam pokažem koji su moji kozmetički favoriti za leto 2016. godine. Proizvodi koje sam spomenula u ovom postu su oni koje sam koristila svakodnevno i u svakoj prilici.

Considering that the summer is coming to an end, I decided to show you which are my beauty favorites for summer 2016. Products that I mentioned in this post are the ones that I used everyday and on any occasion.

1. Highlighter 

High Glow Mineral Highlighting Puder by Catrice


Ovo je prvi highlighter koji sam ikada koristila i apsolutno sam oduševljena. Nijansa je savršena za moj svetao ten. Kupila sam ga u DM drogeriji i nanosim ga na vrhove obraza, na vrhu nosa, na samoj liniji gornje usne (i to samo u centru), ali s obzirom na to da sam tokom leta često nosila haljinice stavljala sam ga i na ramena i dekolte.

This is the first highlighter that I have ever used and I am absolutely delighted. This shade is perfect for my fair skin. I bought it in DM drugstore and I wear it on the tops of the cheeks, the tip of the nose and the upper lip line (only in the center), but considering that I often wore dresses during the summer, I was putting it also on the shoulders and chest.

 

2. Lipstick

Inglot lipstick in 220

U poslednje vreme mnogo više volim kada su mi usne nude boje. Jednostavno su tako lakše za održavanje i mogu slobodno jesti i piti bez brige o tome da li će karmin završiti na zubima ili se pak preslikati. Ova nijansa je savršen balans između nude bež i nude pink boje, pa ga mogu kombinovati i sa olovkama braonkastih nijansi kao i sa onim koje imaju rozikastu notu. 

Recently, I like it a lot more when my lips are in nude colors. They just so easy to maintain and I'm free to eat and drink without worrying about whether it will end up on my teeth. This shade is a perfect balance between nude beige and nude pink color, it can be combined with lipliners of brown shades as well as with those that have a pinkish tone.


3. Lipgloss

SLEEKS CREAM LIP PAINT 104

Koliko god nude usne bile moj favorit, leto ne može proći bez svetlog sjaja na usnama. Uživo je sjaj malo drečaviji i sličniji boji iz tubice, ali na slici ispod možete naslutiti njegovu teksturu. 

As much as nude lips were my favorite, summer is not complete without a bright gloss on the lips. In person, this gloss is more like in the tube than at the picture below but you can guess its texture on this photo.

4. Paleta senki

THE BLUSHED NUDES® EYE SHADOW PALETTE




Ova paleta je savršena za sve prilike. Iako sam u početku mislila da ću je koristiti samo za dnevnu šminku zbog preovlađujućeg broja svetlijih nijansi, sada je koristim i za večernju šminku. Senke se lako blenduju i dosta dugo traju na licu.

This palette is perfect for all occasions. Although I initially thought I would use it only for daytime makeup because of the prevailing number of lighter shades, now I use it for evening makeup also. Shadows can be easily blended and they are quite long lasting on the face.

5. Parfem 

Antonio Banderas Her golden secret

Ovaj parfem me dosta podseća na Lady million-Paco Rabanne parfem. Nije previše jak, ali osvaja. Ja inače volim Antonio Banderas parfeme jer za relativno malu sumu novca dobijete kvalitetan parfem.

This perfume reminds me a lot of the Lady Million Paco Rabanne perfume. Not too strong, but everyone likes it. I normally like Antonio Banderas fragrances because for a relatively small amount of money you get a quality perfume.
To su bili mojih 5 top favorita za leto 2016. godine. Volela bih da čujem vaše mišljenje o njima ukoliko ste probali neki od njih. Koji su vaši favoriti? 

These were my top 5 favorites for summer 2016. I'd like to hear your opinion about them if you tried some of them. What are your favorites?

Kisses, Nevena


Коментари

  1. Paleta izgleda prelepo! Sada je mnogo ljudi ima i kroz svaki post mi se sve vise i vise svidja. Hajlajter izgleda sjajno!

    Novi post - misseslandy.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Inglotov karmin zaista izgleda divno,kao i paleta!
    Koji lak imas na noktima?

    https://letsbetogethertonight.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Odlični favoriti. Paletica je prelepa, a o hajlajteru čitam samo pohvale :)

    Frauleind.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови