Hand care

Bez obzira na godišnje doba, volim da o svojim rukama uvek vodim računa. Naravno, one zimi traže mnogo više pažnje, ali ne daju se zapostaviti ni usred leta. Lično moje ruke su veoma osetljive i iziskuju mnogo pažnje i vremena. Često su ispucale i crvene se. Pokušala sam da koristim razne kreme i da ih konstantno mažem, ali ništa nije pomoglo. Zapravo, retko ćete me sresti, a da u tašni nemam kremu za ruke. Međutim, ono što mene spasava i što mi olakšava negu, uopšte nije krema...
(Sa gornje strane je ruka moje mame, a sa donje moja.)
Ne bih se setila da ovaj proizvod nanesem, ali sudbina je tako htela. Trenutak nepažnje doveo je do toga da ispečem svoju ruku figarom zagrejanim na 180 stepeni. Nimalo prijatna situacija. Kako bi se ožiljak makar malo smanjio i opekotina nestala, počela sam da nanosim na opekotinu Jekoderm mast. S obzirom da mi i koža među prstima nije bila u najboljem stanju nanela sam malu količinu i na taj predeo. Smatrala sam da ne može naneti štetu. Tada sam otkrila da je ova mast bolja od svake kreme, da ruke veoma brzo postaju mekane i da je koža potpuno obnovljena. Ne mažem je redovno kao kremu, ali kada se desi da mojim rukama treba ozbiljna pomoć, prvo za čim posegnem je Jekoderm mast. 


Ono što piše na kutiji jeste da ova mast ubrzava regeneraciju oštećene kože. Takođe hrani kožu, neguje je i čini glatkom i elastičnom. U sebi sadrži riblje ulje. Moja preporuka je da isprobate ovu mast. Možda i vama pomogne. Njena cena je oko 200 dinara, što je veoma korektno, s obzirom na to kakva čuda čini. Do sledećeg posta...N.S.

Коментари

Популарни постови