Montenegro magic


U nekom od svojih prethodnih postova sam vam prenela deo svog putovanja. Ipak, mnogo toga je ostalo neizrečeno. Iznajmila sam apartman u Baošićima, malom naselju koje se nalazi na 8 km od Herceg Novog. U slikama koje su priložene ispod možete videti da je voda u ovom naselju izuzetno bistra i topla. Takođe, za Baošiće se može reći da je porodično mesto i porodice koje sam upoznala su ovde po drugi ili treći put što me ni malo nije začudilo jer ovo mesto svakom priraste za srce.

In one of my previous posts I showed you part of my trip.  However, you have not seen all. I rented an apartment in Baosici, a small village located 8 km from Herceg Novi. In the images that are attached below, you can see that the water in this village is very clear and warm. Also, Baosici is a family place and families that I met are here for the second or third time. I was not surprised because this place pleases everyone.



Baošići jesu odličan izbor za sve one koji žele da odmore od gradske vreve, ali ako ste mladi i imate želju da izlazite, Baošići ne nude veliki izbor. Srećom, gradovi u Boki Kotorskoj su veoma blizu jedan drugome pa ih možete sve posetiti. Ukoliko želite da izađete u Herceg Novi (kao što sam ja radila) poslednji autobus je u 2 h nakon ponoći, tako da je sve izvodljivo. 

Baošići are an excellent choice for those who want to rest from the city noise, but if you are young and have the desire to go out, Baošići do not offer very much. Fortunately, cities in the Bay of Kotor are very close to each other so you can see them all. If you want to go out in Herceg Novi (as I did), the last bus is at 2 h after midnight, so it's all doable.
Herceg Novi

Herceg Novi




Pravoslavna crkva Svetog Arhangela Mihaila u Herceg Novom

Osim Herceg Novog posetila sam i Kotor, Tivat, Porto Montenegro i Budvu. 

Besides Herceg Novi I visited Kotor, Tivat, Porto Montenegro and Budva.
Stari grad-Kotor

Hotel Marija u Kotoru

Priva
Nadam se da vam se dopadaju fotografije. Kako ste vi proveli ovo leto? 

I hope you like the photos. How did you spend this summer?

Kisses, Nevena

Коментари

Популарни постови