Ziaja creams for night and day

"Take care of your body. It's the only place you have to live."

Moja koža se lako zasiti svakog proizvoda, pa ih nakon nekog vremena moram menjati. U potrazi za novom kremom naišla sam na ovu, do sada meni potpuno nepoznatu. Kupljena je u  DM-u i može se reći da je veoma pristupačna, ako se uzme u obzir to da po ceni jedne, dobijete dve (dnevna+noćna). Moj prvi utisak je izuzetno dobar. Ipak, primetila sam da na mojoj koži noćna krema ima bolje dejstvo.

My skin easily becomes saturable of each product, so they eventually have to be replaced. While I was searching for replacement, I came across this one. It was purchased in DM and it can be said that it is very affordable, if we have in mind that for the price of one, you get two creams (for day and night). My first impression is very good. However, I noticed that on my skin Night Cream has a better effect.

Noćna krema sadrži kozje mleko, vitamin A i vitamin B. Dovoljno je da nanesete malu količinu i moći ćete je lako razmazati po licu. Lično ja, pre nego što nanesem kremu, umijem svoje lice, očistim ga Garnijer micelarnom vodom, pa tek onda na red dolazi krema. Ujutru mi koža izleda smireno i nije crvena.

The ingredients of the Night Cream are:

  • comlex of goat's milk ingredients
  • vitamin A
  • vitamin B
It is enough to apply a small amount of it. Personally I, before I apply the cream, always wash my face and clean it with Garnier micellar water, and only then comes the cream. In the morning my skin looks calm and it is not red.


Dnevna krema sadrži kozje mleko, vitamin A, vitamin B i provitamin B5. Hidrirajuća je i čini kožu mekom.

The ingrediants of the Day Cream are:
  • comlex of goat's milk ingredients
  • vitamin A
  • vitamin B
  • provitamin B5

  • It is moisturizing and it makes the skin soft.

    Obe kreme dolaze u pakovanju od po 50 ml. Namenjene su suvoj koži i koži sa borama, tako da je povoljna i za starije dame.

    Both creams come in packs of 50 ml. They are intended for dry skin and skin with wrinkles, so it's good for older ladies.

    Prvi put koristim proizvod ove kozmetičke kuće i moram priznati da sam zadovoljna. Dopada mi se to što je kozje mleko glavni sastojak iz razloga što je ono izuzetno zdravo, a i ranije sam koristila kozji sapun koji takođe može hidrirati kožu i dubinski je očistiti. Jedina mana kozjeg sapuna je njegov karakterističan miris, ali se u ovoj kremi on ne oseća.

    This is the first time I am using the product from this cosmetics company and I must admit that I am satisfied. I like the fact that goat's milk is the main ingredient because it is extremely healthy. Earlier I used goat's milk soap, which can also hydrate the skin and deeply cleanse. The only drawback of the goat soap is its characteristic odor, but that does not exist in this cream (thanks God).

    Ukoliko ste vi probali ovu kremu, ostavite mi svoje utiske u komentarima ispod posta.

    In case you have already tried this cream, leave me your impressions in the comments below the post.

    Nevena Simić

    Коментари

    Популарни постови