Recenzija Maybelline pudera


U poslednjih par meseci sam koristila ova dva pudera. Mogu reći da sam zadovoljna sa oba. Ipak, u poslednje vreme imam favorita. Koji od ova dva, saznaćete kasnije...
Prvo sam počela sa korišćenjem Maybelline affinitone perfecting & longlasting foundation. Ovaj koji ja koristim je u boji 20 Cameo. Boja potpuno odgovara mom tenu( onoliko koliko je moguće, jer se boja mog lica razlikuje od boje mog vrata i grudi). Ovo je puder koji traje sve dok ga ne uklonite sredstvom za skidanje šminke. Veoma je postojan i trajaće vam od jutra do mraka. Ima SPF 19, što je veoma dobro po kožu, međutim ukoliko noću koristite blic prikom fotografisanja, lice vam može izgledati veoma bledo. Ovaj puder bih preporučila osobama sa masnijom kožom jer je ovaj puder veoma "težak". Na taj način će onaj nepoželjan sjaj na licu, biti manje vidljiv. Ukoliko pak imate suvu kožu ovaj puder jednostavno nije za vas. Izgledaće kao da vam je koža veoma loše negovana i počeće da se ljušti. Moja koža se dosta promenila u prethodnih nekoliko meseci što je najverovatnije razlog što mi ovaj puder sve manje odgovara. Puder se nalazi u veoma lepom staklenom pakovanju sa pumpicom na vrhu koja dosta olakšava stvari.

 

Drugi puder koji preporučujem je Maybelline affinitone tone- on - tone unifying foundation cream. Ovo je puder za sve tipove kože. Ovaj koji trenutno posedujem je u boji 40 dark beige. Kao što i pretpostavljate, ova nijansa ne odgovara meni. Međutim, iako je nijansa pogrešna, ja sam oduševljena ovim puderom. Za razliku od prethodnog veoma je lagan i ne osećate ga na svojoj koži. Pokrivenost mu je solidna, ne kao kod prethodnog pudera, ali sasvim dovoljna. Toliko je lagan na koži, da ćete pomisliti da ste naneli BB kremu. Jedina zamerka koju imam jeste pakovanje. Puder pomalo curi u čep, ali to je cena koju sam savim spremna da platim za ovakav puder. Takođe, ovaj puder sadrži vitamin E koga naša koža obožava i koji je poznat po tome što smanjuje znake starenja kože prouzrokovane suncem. Takođe, vitamin E nam pomaže i u poboljšavanju teksture kože.

Oba pudera imaju po 30 ml. S obzirom na to da sam oba kupila pre par meseci, ne sećam se tacno cene, ali znam da je cena pudera u staklenoj bočici oko 1000 dinara, ako ne i preko toga, dok je cena  Maybelline affinitone tone- on - tone unifying foundation cream-a oko  700 dinara.

Ja sam lično zadovoljnija drugim puderom. Trenutno je on taj koji mi više odgovara i koji ću  ponovo kupiti, samo ovoga puta u odgovarajućoj boji. Volela bih da čujem i vaše mišljenje ukoliko ste ih isprobali, kao i neki predlog.



Коментари

  1. Divna pozadina bloga :) Mozes pogledati moj na missymj.blogspot.rs i uclaniti se i ostaviti komentar ukoliko ti se dopadne :) Uzvracam :)

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови