Recenzija Garnier micelarne vode

Garnier micellar cleansing water sam počela koristiti po preporuci svoje drugarice. Preporučila mi je nakon što sam joj rekla da sam u potrazi za nečim što će mi ujedno obrisati šminku i očistiti lice. Pre nego što sam se susrela sa ovom micelarnom vodom koristila sam Bioten skin moisture tonik losion za čišćenje lica. Razlika između ova dva proizvoda je velika. Sa Garnier micelarnom vodom se lice mnogo brže očisti i to sa znatno manje nanetog proizvoda. Micelarna voda se nalazi u bočici od 400 ml, što je sasvim korektno uzimajući u obzir cenu koja je oko 500 dinara. Ovo je moja prva bočica i imam je već dva meseca, a da pritom nisam potrošila ni pola bočice. Koristim je  minimalno dva puta dnevno. Nekada mi je dovoljno da očistim lice samo jednim tuferom, ali ukoliko na licu imam veću količinu šminke, upotrebiću više tufera, sve dok lice ne bude potpuno čisto. Način na koji uklanja šminku bih uporedila sa načinom na koji je skidaju Balea tuferi za skidanje šminke sa očiju sa uljem( poređenje je na osnovu efikasnosti). Još jedna velika prednost ovog proizvoda je ta što je možete koristiti za čišćenje šminke ne samo sa lica, očiju, već i sa usana.

Ukoliko ste isprobali ovaj proizvod, recite mi vaše utiske o njemu u  komentarima.


Коментари

Популарни постови